Creative Brand Stories dołącza do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Agencja Creative Brand Stories, specjalizująca się w brand experience, eventach korporacyjnych i działaniach PR, oficjalnie dołączyła do grona członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Nowy etap w rozwoju agencji
– Dołączenie do SAR traktujemy jako naturalny krok w naszej strategii. Chcemy dzielić się praktyką, poszerzać sieć kontaktów i konfrontować nasze pomysły z najlepszymi. Stowarzyszenie daje przestrzeń wymiany know-how i budowania relacji, inspirując do odwagi w podnoszeniu poprzeczki sobie i branży – podkreśla Monika Buchwald, CEO i Head of Creative & Strategy w Creative Brand Stories.
Agencja od 16 lat działa na rynku, rozwijając kompetencje w obszarach event production, brand activations, PR i influencer marketingu. W swoim portfolio ma projekty realizowane dla takich marek jak Philip Morris, Maspex, Kappahl, Herbalife czy Ringier Axel Springer. W pracy stawia na spójne strategie, storytelling oraz doświadczenia, które mają budować trwałe relacje między markami a odbiorcami.
– Do SAR wchodzimy z mocnym portfolio, gotowi na merytoryczne sparingi, wymianę doświadczeń i wspólne wyznaczanie kierunków rozwoju komunikacji marketingowej w Polsce – dodaje Monika Buchwald.
SAR
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zrzesza obecnie ponad 140 firm z szerokiego spektrum komunikacji marketingowej – od agencji reklamowych i mediowych, po agencje digitalowe, brandingowe i eventowe. Organizacja działa na rzecz podnoszenia standardów, wymiany wiedzy oraz integracji środowiska.
Struktura Creative Brand Stories
Agencja działa w oparciu o trzy uzupełniające się marki, które razem tworzą kompleksową ofertę:
- Creative Brand Stories – PR & brand experience
- Bossa Nova Events – produkcja eventowa
- Box of Stories – kreatywne boxy korporacyjne
Dzięki temu Creative Brand Stories łączy strategiczne myślenie z kreatywną produkcją, integrując działania eventowe, PR, influencer marketing i kreatywne wysyłki w ramach spójnych doświadczeń marki.
Niniejszy artykuł, jak również jego fragmenty, podlegają ochronie prawnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa autorskiego. Kopiowanie, powielanie, rozpowszechnianie, bądź wykorzystywanie w jakiejkolwiek formie całości lub części treści artykułu bez uprzedniej, pisemnej zgody wydawcy jest zabronione. W przypadku zamiaru skopiowania całości lub części artykułu, konieczne jest uzyskanie stosownej zgody wydawcy lub wykupienie odpowiedniej licencji. Aby uzyskać zgodę lub licencję, prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego.