Creative Brand Stories wzmacnia dział PR i integruje komunikację marek premium z eventami i influencer marketingiem

Agencja Creative Brand Stories kontynuuje dynamiczny rozwój, rozbudowując dział public relations i jeszcze silniej integrując komunikację marek z obszarów premium, fashion, beauty i lifestyle z działaniami eventowymi oraz influencer marketingiem.

W ostatnich tygodniach agencja zrealizowała szereg projektów komunikacyjnych dla znanych marek, m.in. Kappahl, OCHNIK, Maspex, Ania Kruk, Olini i Newbie, rozszerzając zakres kompleksowej obsługi swoich klientów.

PR, eventy i influencerzy w jednej narracji

Creative Brand Stories łączy strategiczne myślenie z kreatywną realizacją – od opracowania koncepcji komunikacji, przez działania PR, influencer marketing i eventy, aż po kreatywne wysyłki.
Rozwój działu public relations to dla nas naturalny kierunek. Od lat integrujemy różne obszary komunikacji – od eventów po influencer marketing – teraz wzmacniamy je o silny komponent PR-owy, który pozwala budować spójną narrację marki we wszystkich punktach styku – podkreśla Monika Buchwald, CEO i Head of Creative & Strategy w Creative Brand Stories.

Nowe kompetencje PR agencji wspiera Paula Glanc, PR Manager z doświadczeniem w prowadzeniu projektów dla marek lifestyle’owych i premium. W strukturze agencji odpowiada za strategię komunikacji, nadzór nad projektami PR oraz ich integrację z kampaniami influencerowymi i wydarzeniami.

Cieszę się, że dołączyłam do tak kreatywnego zespołu, w którym jest przestrzeń na odważne pomysły i ich sprawną realizację. Przed nami intensywny czas i ambitne projekty – chcemy robić duży szum w branży – mówi Paula Glanc.

Trzy marki, jeden brand experience

Creative Brand Stories buduje swoje działania w oparciu o trzy komplementarne filary:

  • Creative Brand Stories – PR i brand experience,
  • Bossa Nova Events – produkcja eventowa,
  • Box of Stories – kreatywne boxy korporacyjne.

Dzięki temu agencja tworzy spójne strategie, w których działania medialne, eventowe i influencerskie wzajemnie się uzupełniają, wzmacniając wizerunek marek.

Niniejszy artykuł, jak również jego fragmenty, podlegają ochronie prawnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa autorskiego. Kopiowanie, powielanie, rozpowszechnianie, bądź wykorzystywanie w jakiejkolwiek formie całości lub części treści artykułu bez uprzedniej, pisemnej zgody wydawcy jest zabronione. W przypadku zamiaru skopiowania całości lub części artykułu, konieczne jest uzyskanie stosownej zgody wydawcy lub wykupienie odpowiedniej licencji. Aby uzyskać zgodę lub licencję, prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Udostępnij post

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *