Rusza plebiscyt Polecani w Eventach 2025 – zgłoś swój obiekt i zdobądź prestiżowe wyróżnienie!

Rozpoczynamy kolejną edycję plebiscytu Polecani w Eventach, którego celem jest wyróżnienie najchętniej rekomendowanych obiektów eventowych w Polsce. Finał tegorocznej odsłony odbędzie się 13 listopada 2025 roku podczas uroczystej Gali Polecani w Eventach, która odbędzie się w Airport Hotel Okęcie w Warszawie.

W plebiscycie nagradzamy wyłącznie lokacje – nie ma podziału na podkategorie. Celem jest wskazanie miejsc, które w codziennej pracy są najczęściej polecane przez profesjonalistów z branży eventowej. To realna, oddolna rekomendacja – nie ranking, nie konkurs piękności, lecz zbiór faktycznych opinii praktyków.

Do udziału w plebiscycie można zgłaszać m.in. hotele i centra konferencyjne, hale widowiskowe i targowe, obiekty sportowe, przestrzenie plenerowe, restauracje, kluby oraz inne lokalizacje, w których odbywają się wydarzenia firmowe, kongresy, spotkania i gale.

Zgłoszenia kandydatur oraz głosowanie odbywają się wyłącznie w grupie dyskusyjnej Polecani w Eventach na Facebooku, która zrzesza ponad 25 tysięcy profesjonalistów branży eventowej. To właśnie tam, w przypiętym poście, można zarówno dodać kandydaturę, jak i oddać swój głos.

Aby zgłosić obiekt należy:

  1. Dołączyć do grupy: https://www.facebook.com/groups/polecaniweventach
  2. W komentarzu pod przypiętym postem wpisać nazwę obiektu, który zgłaszamy do wyróżnienia

Aby zagłosować na wybrane lokalizacje należy:

  1. Przejrzeć komentarze pod tym samym postem
  2. Kliknąć „lubię to” lub inną reakcję pod komentarzami z nazwami lokalizacji, które cenisz i polecasz
  3. Można oddać głos na dowolną liczbę obiektów

Głosowanie i zgłoszenia trwają do 5 listopada 2025 roku włącznie. Po tym terminie rozpocznie się drugi etap, w którym swoją pulę wyróżnień przyzna jury złożone z osób związanych z branżą eventową, ale niezwiązanych z żadnym z nominowanych obiektów. Dzięki temu podczas gali wręczone zostaną wyróżnienia w dwóch kategoriach: wybór społeczności i wybór jury.

Gala Polecani w Eventach 2025 odbędzie się 13 listopada o godzinie 20:00 w Airport Hotel Okęcie w Warszawie. Po części oficjalnej, podczas której wręczone zostaną wyróżnienia, zaplanowano wieczorną integrację, open bar, kolację i zabawę do późnych godzin nocnych. To doskonała okazja do spotkania z przedstawicielami branży, wymiany kontaktów i wspólnego świętowania.

Dla przedstawicieli agencji eventowych i organizatorów wydarzeń dostępna jest pula bezpłatnych biletów na Galę – zgłoszenia przyjmujemy mailowo na adres [email protected].

Dodatkowo, 10 lokalizacji, które w ramach głosowania społeczności zdobędą największą liczbę głosów, otrzyma bezpłatne zaproszenia na Galę.

Organizatorem plebiscytu jest wydawca portalu Polecani w Eventach – www.polecaniweventach.pl. To przestrzeń dla profesjonalistów branży eventowej – oferująca aktualności, relacje, inspiracje oraz możliwość prezentowania rekomendowanych usług i partnerów. Portal stanowi rozwinięcie branżowej grupy dyskusyjnej na Facebooku i jest miejscem współtworzonym przez społeczność.

Zgłoś swój obiekt już dziś i dołącz do grona najchętniej polecanych lokacji eventowych w Polsce.

Niniejszy artykuł, jak również jego fragmenty, podlegają ochronie prawnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa autorskiego. Kopiowanie, powielanie, rozpowszechnianie, bądź wykorzystywanie w jakiejkolwiek formie całości lub części treści artykułu bez uprzedniej, pisemnej zgody wydawcy jest zabronione. W przypadku zamiaru skopiowania całości lub części artykułu, konieczne jest uzyskanie stosownej zgody wydawcy lub wykupienie odpowiedniej licencji. Aby uzyskać zgodę lub licencję, prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Udostępnij post

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *