Rusza plebiscyt Polecani w Eventach – zgłoś swój obiekt i zdobądź prestiżowy tytuł!

Od środy, 6 listopada, rozpoczynamy przyjmowanie nominacji do plebiscytu Polecani w Eventach, którego celem jest wyłonienie najczęściej rekomendowanych partnerów eventowych w kategorii „lokacje”. Pomysłodawcami plebiscytu są Renata Razmuk i Adam Kozina, poprzedni właściciele platformy Polecam Nie Polecam, obecnie znanej jako Polecani w Eventach. Inicjatywa ma wyróżnić miejsca, które zyskały największe uznanie i zaufanie wśród społeczności eventowej.

W tegorocznej edycji skupiamy się wyłącznie na kategorii „lokacje”. Do nominacji można zgłaszać hotele, hale widowiskowe, stadiony, centra konferencyjne, hale targowe, restauracje, plenerowe przestrzenie, a także miasta i województwa – wszystkie miejsca, które wspierają organizację wydarzeń. Nominacje składane są przez społeczność branżową, a więc będą one wynikiem realnych doświadczeń i pozytywnych rekomendacji. Celem plebiscytu Polecani w Eventach jest wyłonienie lokacji najchętniej polecanych do współpracy przy organizacji eventów w Polsce.

Jak przebiega plebiscyt?

Plebiscyt składa się z dwóch etapów.

  1. Etap pierwszy – nominacje i głosowanie:
    Nominacje oraz głosowanie na poszczególne lokacje odbywają się wyłącznie na grupie Facebookowej Polecani w Eventach (link do grupy), gdzie można znaleźć przypięty post do zgłoszeń. Zgłaszanie nominacji oraz oddawanie głosów będzie możliwe od 6 do 15 listopada 2024 roku, do godz. 14:00.
  2. Etap drugi – ogłoszenie wyników:
    Podsumowanie wyników i ogłoszenie laureatów odbędzie się podczas uroczystej gali Polecani w Eventach, zaplanowanej na 27 listopada br. o godz. 20:00 w warszawskim Airport Hotel Okęcie.

Gala Polecani w Eventach – świętowanie i networking

Gala Polecani w Eventach odbędzie się po zakończeniu konferencji Hotel Meeting (więcej o konferencji), która tego dnia odbywa się w hotelu. Uczestnicy konferencji będą również gośćmi gali, co czyni ją wyjątkową okazją do budowania relacji i świętowania wspólnych sukcesów branży.

Wieczorna gala to nie tylko rozdanie wyróżnień, ale także pokaz techniki eventowej, muzyka na żywo, wyśmienite jedzenie, open bar i zabawa do rana! To doskonały czas na nawiązywanie nowych kontaktów i spotkania z profesjonalistami branży.

Przedstawiciele agencji eventowych oraz organizatorzy wydarzeń mogą uczestniczyć w gali bezpłatnie, jednak liczba darmowych biletów jest ograniczona – obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”. Zgłoszenia dotyczące biletów można przesyłać na adres: [email protected]. Dla 10 lokacji, które uzyskają najwięcej głosów, przewidziano dwa darmowe zaproszenia na galę.

Serdecznie zapraszamy do udziału i wspólnego wyłonienia rekomendowanych miejsc na organizację eventów w Polsce!

Niniejszy artykuł, jak również jego fragmenty, podlegają ochronie prawnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa autorskiego. Kopiowanie, powielanie, rozpowszechnianie, bądź wykorzystywanie w jakiejkolwiek formie całości lub części treści artykułu bez uprzedniej, pisemnej zgody wydawcy jest zabronione. W przypadku zamiaru skopiowania całości lub części artykułu, konieczne jest uzyskanie stosownej zgody wydawcy lub wykupienie odpowiedniej licencji. Aby uzyskać zgodę lub licencję, prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Udostępnij post

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *